سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجویان مهندسی صنایع دانشگاه تهران شمال85


تعداد بازدید

v امروز : 0 بازدید

v دیروز : 1 بازدید

v کل بازدیدها : 19407 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

87/9/17 :: 8:22 عصر


سلام!

از
آنجا که به دلایل گوناگون بسیاری از علوم بیشتر در سیطره آقایان می‌باشد
به نظر من بعضی حیطه‌های علم ناشناخته خواهد ماند!! مثلا کاربرد مهندسی
صنایع در آشپزی !! یه بار داشتم برای شام سمبوسه درست می‌کردم که کلی
اعصابم خورد شد که کی گفته سمبوسه باید مثلثی باشه که اینقدر نون خورد
می‌شه!! با استفاده از
"TRIZ" و ERP" "نیز به این نتیجه رسیدم که اگه سمبوسه استوانه‌ای باشه خیلی درست کردنش راحت تره و نون هم خورد نمی‌شه!خلاصه با "مهندسی مجدد"  بقیه سمبوسه‌ها رو استوانه‌ای درست کردم!!  در
این مرحله اجرای پایلوت برنامه با "مقاومت در برابر تغییر" خانواده روبرو
شدم !! با اشاره به "بهینه‌سازی" مصرف روغن و کاهش ضایعات و افزایش کارایی
و  نیز اینکه سیستم آشپزی از "ایزو" پیروی می ‌کنه و کیفیت تغییر نخواهد کرد خلاصه "
CRM " رو به نحو احسنت به انجام رسوندم و از اون به بعد همه پایه سمبوسه استوانه‌ای شدند! عن قریب است که "برنامه‌ریزی استراتژیک"  و vision من این بشه که  به
عنوان شغل دوم به سمبوسه فروشی رو بیارم‌!!! می‌تونید اون رو بصورت تجارت
الکترونیکی هم تهیه کنید! عکسش رو هم می‌ذارم اینجا...قیمت هم مقطوع
دونه‌ای هزار تومنه چون هم کلی خرت و پرت توش می‌ریزم هم اینکه سمبوسه
الکی نیستش که!  به شیوه کاملا علمی و مهندسی تهیه شده! از مزه‌اش هم خیالتون راحت باشه ...

تازه  دارم روی  سمبوسه بقچه‌ای هم feasibility study انجام می‌دم!


لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

دانشجویان مهندسی صنایع دانشگاه  تهران  شمال85
مدیر وبلاگ : نرگس بصیرزاده[37]
نویسندگان وبلاگ :
راحله عمویی
راحله عمویی (@)[3]


لوگوى وبلاگ

دانشجویان مهندسی صنایع دانشگاه  تهران  شمال85

اوقات شرعی